© Parochiefederatie Schaesberg/Nieuwenhagen/Nieuwenhagerheide ANBI

O.L.V. Hulp der

Christenen

Nieuwenhagen

Klik op de link om het artikel te lezen. Historie O.L.V. Hulp der Christenen Nieuwenhagen

H. Hart van Jezus

Nieuwenhagerheide

Klik op de link om het artikel te lezen. Historie H.H. van Jezus Parochie Nieuwenhagerheide

H.H. Petrus & Paulus

Schaesberg

Klik op de link om het artikel te lezen. Historie H.H. Petrus & Paulus Schaesberg

Openingstijden Kerkhoven:

Kerkhof: O.L.V. Hulp der Christenen, Haanweg, Nieuwenhagen / Landgraaf zomerperiode 09.00 tot 20.00 uur winterperiode 10.00 tot 17.00 uur Kerkhof: H.Barbara, Kakert / Landgraaf zomerperiode ../.. winterperiode ../.. Kerkhof: H.Michaël, De Wendelstraat “14” (zijpad), Eikske / Landgraaf) 1 april tot 1 november 09.00 tot 19.00 uur 1 november tot 1 april 09.00 tot 17.00 uur Kerkhof: H.Hart van Jezus, Hoogstraat 139 Nieuwenhagerheide / Landgraaf zomerperiode 09.00 tot 19.00 uur winterperiode 09.00 tot 19.00 uur Kerkhof: H.H.Petrus en Paulus, Hoofdstraat “26”,naast Schaesbergerhof, Schaesberg / Landgraaf zomerperiode 08.30 tot 17.00 uur winterperiode 08.30 tot 19.30 uur Kerkhof: OLV. van de Berg Carmel, Leenderkerkvoetpad / Leenderkapelweg, Leenhof / Landgraaf zomerperiode ../.. winterperiode ../.. De zomerperiode loopt totdat de klok wordt omgezet naar de wintertijd De winterperiode loopt totdat de klok wordt omgezet naar de zomertijd Kerkhof: voor beheer en administratie zie Bereikbaarheid (https://www.parochiefederatie-snn.nl/bereikbaarheid.htm)